Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

Protokół z przebiegu konkursu czytelniczego lektury szkolnej przeprowadzonego w kl. VI - 25. 10. 2013 r.

Irena Jurgielewicz: „Ten obcy”

W konkursie czytelniczym dotyczącym uważnego czytania ze zrozumieniem i zapamiętywania przedstawionych wydarzeń wzięło udział 9/14 uczniów kl. VI.

Rozwiązywali oni test WW zawierający 22 pyt. i uzupełniali krzyżówkę – 10 haseł prawidłowo wpisanych powinno utworzyć rozwiązanie - nazwisko i imię głównego bohatera lektury. Za poprawną odpowiedź uczeń otrzymywał 1 pkt. Maksymalnie można było zdobyć 31 pkt.

Uczniowie polubili tę lekturę, dobrze znają jej treść o czym świadczą wyniki konkursu.

Najpełniejszą wiedzą (100%) dotyczącą przygód Zenka i jego przyjaciół wykazały się cztery dziewczynki: Sara E., Angelika G., Monika M. i Olga P, tuż za nimi uplasowała się Ewelina P. (97%).Trzecie miejsca z wynikiem (84%) zajął Szymon J.

Można stwierdzić, że uczniowie wiele zapamiętali z lektury, bo średnia uczestników konkursu wyniosła 88%.

Organizatorem konkursów była biblioteka szkolna:

Anna Tarkowska

Małgorzata Turkowska

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

W GOK w Kurowie 21 listopada 2013 r. odbył się VII Poetycki Apel Pamięci …o Niepodległą... Miał on formę konkursu recytatorskiego poezji i prozy patriotycznej poświęconej walkom Polaków o niepodległość swojej Ojczyzny od czasów rozbiorów, powstań narodowych do okupacji hitlerowskiej. W Apelu uczestniczyło 35 uczniów reprezentujących 13 szkół z naszego rejonu; recytatorów przygotowało 18 nl. – instruktorów.

 

Czytaj więcej: VII Poetycki Apel Pamięci... o Niepodległą

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

W dniu 15.11.2013r. na godzinie wychowawczej uczniowie kl. IV – VI wypełniali kwestionariusze wielorakiej inteligencji. W skali od 0 do 5 próbowali ocenić stopień prawdziwości 28 stwierdzeń w odniesieniu do swojej osobowości. Wyniki poszczególnych zadań przenosili na koło wielorakiej inteligencji i kolorując pola o najwyższych wynikach otrzymali graficzny obraz rozkładu swoich typów inteligencji zgodnie z teorią HOWARDA GARDNERA.

Czytaj więcej: Badanie typów inteligencji wielorakiej uczniów kl. IV – VI