Artykuły

Sylwester Byzdra
Odsłony: 2360

W dniach 25-26 maja 2015 roku klasy IV-VI wraz z czteroma opiekunami pojechały na wycieczkę do Jury Krakowsko-Częstochowskiej. Zebraliśmy się przed szkołą o godzinie 6.20, ale wyjechaliśmy z godzinnym opóźnieniem.

Celem naszej wycieczki było zwiedzenie: Góry Zborów , zamku w Ogrodzieńcu, parku miniatur, zamku Piaskowa Skała, Maczugi Herkulesa, Bramy Krakowskiej oraz Groty Łokietka.

Na początku mieliśmy pieszą wycieczkę do Skał Kroczyckich i Rzędkowickich. Później zwiedzaliśmy zamek w Ogrodzieńcu, jego pomieszczenia i weszliśmy również na największą jego wieżę. Następnie poszliśmy do parku miniatur i widzieliśmy malutkie zamki. Zakwaterowaliśmy się w Złotym Potoku, tam zjedliśmy obiadokolację i spędziliśmy noc.

Drugiego dnia po śniadaniu wyruszyliśmy do Ojcowskiego Parku Narodowego. Zwiedziliśmy tam dziedziniec zamku w Piaskowej Skale, Maczugę Herkulesa, Bramę Krakowską oraz Grotę Łokietka, w której było bardzo zimno. Dotarliśmy podczas ulewy do piwnicy „Pod nietoperzem” i zjedliśmy obiad. Byliśmy przemoczeni, więc gdy wróciliśmy do autobusu, musieliśmy się przebrać, zanim wyruszyliśmy w drogę powrotną. Do Klementowic dotarliśmy przed 20.00.

Była to jedna z najfajniejszych wycieczek. Zobaczyliśmy wiele ciekawych miejsc, mile spędziliśmy ten czas. Mimo deszczu była to nasza wspaniała przygoda. Nam się ta wycieczka bardzo podobała.

Przygotował zespół uczniów kl. IV w składzie:

Julia W., Marysia S., Kuba J. z kl. IV.