Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

19. 10. 2015 r. o godz.9:40 odbyła się zbiórka uczniów kl. 3-6 w szatni szkolnej, wybierających się na wycieczkę do Lublina. Opiekowali się nami: p. Małgorzata Turkowska, p. Agnieszka Lesiewicz, p. Katarzyna Mędrek, p. Sylwester Byzdra, p. Mateusz Wojas. Celem wycieczki było obejrzenie skansenu wsi lubelskiej i wystawy klocków lego.

Spod szkoły wyjechaliśmy o godz. 9:50. Na miejscu byliśmy około 11:15, a o 11:30 zaczęliśmy zwiedzanie skansenu. Pani przewodnik opowiadała nam o tym, jak wyglądało życie ludzi wiele lat temu. Mogliśmy zobaczyć tam takie budowle jak: chaty, wiatrak, kuźnię, szkołę, stary zakład fryzjerski, piwiarnię i wiele innych budynków i zakładów z dawnych lat.

Czytaj więcej: Sprawozdanie z wycieczki szkolnej do Lublina

Wakacje to wspaniały czas, kiedy nie ma szkoły. Dzień jest wtedy długi

i ciepły. Szkoda tylko, że wakacyjne dni mijają bardzo szybko. Tegoroczne wakacje także upłynęły mi w ekspresowym tempie. Większą część wakacji spędziłam w domu pomagając rodzicom przy rwaniu malin.

Czytaj więcej: Moje wakacje w 2015 roku

W dniach 25-26 maja odbyła się wycieczka klas 4,5,6 do Ojcowskiego Parku Narodowego i jego okolic. Od samego początku pogoda nam nie dopisywała, było mokro i zimno.

Z parkingu obok szkoły wyjechaliśmy ok. godz. 7.30. Cała podróż trwała ponad 5 godzin. Najpierw zwiedziliśmy wspaniałe Skały Kroczyckie i Rzędkowickie o różnorodnych kształtach.

Czytaj więcej: Sprawozdanie z wycieczki do Ojcowa - Mateusz i Bartek klasa IV

W dniach 25 i 26 maja uczniowie klas 4-6 pojechali na wycieczkę krajoznawczą do Ojcowa i jego okolic. Celem wyjazdu było poznanie krajobrazu i zabytków Ojcowa oraz zwiedzenie Ojcowskiego Parku Narodowego. Uczestnikami wycieczki opiekowali się p. Małgorzata Turkowska, p. Grażyna Chołajczyk, p. Anna Tarkowska i p. Mateusz Wojas.

Czytaj więcej: Sprawozdanie z wycieczki do Ojcowa - opracował zespół ucz. kl. V pod kierunkiem Wiktorii G. Iza...